Gyakori kérdések

Kérdezz, felelünk!

A gumiabroncs-csere egyik leggyakrabban előforduló oka rendkívül egyszerű. Elkopik.
Hogy ez már jelenlévő probléma-e, könnyen kideríthető: ha a futófelület közepén lévő kopásjelzők indokolják és a gumiréteg magassága eléri a kopásjelző tetejét, mindenképpen csere szükséges. Ezek apró kiemelkedések a barázdák vagy a futómintázat tövében.

Szeretnénk megnyugtatni mindenkit: ha a nyári gumi abroncsait eltárolja télre, azok tökéletes állapotban maradnak a garázs vagy pince mélyén, mire újra szükség lesz rájuk.

Egy autógumi -rendeltetésszerű használat mellett- 5 évig is szolgál minket, de csak ha megháláljuk neki egy szakszerű tárolással.

Ezen kívül mind a téli, mind a nyári gumi élettartama függ attól, hogy milyen célokra szeretnénk használni. Ha napi szinten rally-zunk, ez a kérdés fel se merüljön!

Lakókocsiknál, utánfutóknál vagy „vasárnapi vezetők” autójánál előfordulhat, hogy az autógumikat hosszabb ideig nem használják. A hosszantartó terhelés miatt ilyenkor érdemes ellenőriztetni azokat egy hosszabb parkolás után.

Ezt a kérdést meg sem hallottuk! A téli közlekedés mindig bizonytalanabb, mint a nyári, a felület az útviszonyoktól (vizes, havas, jeges) függetlenül mindig kevesebb tapadást biztosít télen, mint nyáron. 7°C alatti hőmérsékletnél a nyári gumi teljesítménye romlik, ezért muszáj téli abroncsra váltani.

A téli gumi elvezeti a futófelület alatti vizet, így csökken a csúszás veszélye. Ezen kívül barázdáltabb a futófelülete, így biztonságosabb a tapadása.
A téli gumi szilícium-dioxidos gumikeverékből készül, aminek köszönhetően a hidegben is megtartja rugalmasságát, és hatékonyabb fékezést biztosít.

Ez teljes mértékben biztonsági kérdés!

Ha az első 2 tengelyen történik a csere, könnyen “kifarolhat” a gépkocsi, hiszen kiegyensúlyozatlan állapotban van.
Ha ennek az inverzét vesszük, akkor előfordulhat, hogy kanyarban teljesen alulkormányzottá válik a jármű és egyenesen halad tovább…

Egyik sem jó! Tessék szépen jól felszerelni a gépjárművet! Sok esetben az élet a tét!

Nem feltétlenül. Ha a sérülés nem haladja meg a határértéket, az abroncs megjavítható. Ehhez azonban nagyon fontos, hogy a szerelő időben kezelje a problémát, mert csakis így előzhető meg a gumi további károsodása. Ha már nem lehet megjavítani az abroncsot, a cserét is elvégezzük.

Hát persze. A szerelési munkálatokon kívül, értékesítéssel is foglalkozunk. Kínálatunkban a minőség nem kérdés.

A helyszínen készpénzzel és bankkártyával. Budapest határán kívüli mentés esetén a kiszállási díj előre fizetendő.

A szerviz autó minimális kiszállási díja 20.000 Ft.

A várakozási idő függ attól, hogy hova kell menni, és van-e szabad kapacitásunk. Ezt minden esetben a megrendeléskor egyeztetjük.

Más kérdésed van?

Spórolj időt valami kellemesebb elfoglaltságra, ha gumicserére van szükséged mi megyünk hozzád! Legyen szó SOS útmenti defektjavításról, vagy téli/nyári gumicseréről, nem szükséges eljönnöd telephelyünkre vagy időpontfoglalásra. Csak hívj minket és két órán belül helyszínen vagyunk, ott, ahol Neked kényelmes!

Fő telephelyeink